SREDA 2. ADVENTNEGA TEDNA

Mt 11,29-30

Vzemite nase moj jarem in učite se od mene,
ker sem krotak in v srcu ponižen,
in našli boste počitek svojim dušam;
kajti moj jarem je prijeten in moje breme je lahko.

Pravzaprav je najbolj nebogljen trgovski potnik boljši od tebe. Ne glede na to, kaj ponuja svojim strankam, dobro vek, kako mora govoriti, da bo njegova beseda ljudem všeč in bodo zaradi nje tudi raje sprejeli njegovo ponudbo. Ti pa ponujaš odrešenje in večno življenje, hkrati pa govoriš o jarmu in bremenu. Ni čudno, da nimaš odjemalcev. Kdo pa bi hotel nositi breme in kdo bi si danes pustil nadeti jarem? In vendar samo klas, ki je pod težo polnih zrn sklonjen k zemlji, razveseli žanjca.

2 comments on “SREDA 2. ADVENTNEGA TEDNA
  1. Sonja pravi:

    S trgovsko logiko bi težko zapustili tistih devetindevetdeset, morda tolstih ovčic, da bi jih zanemarili zaradi ene same, ki ni bila nikoli videti kaj posebnega…Človek bi si res težko obetal kaj od nje, razen težav.
    Pa vendar! Gospod te nagovarja, da pojdi iskat prav njo, On sam je že storil tako…Ti pa še kar oklevaš?
    Podobno je tole z jarmom in bremeni tega življenja…, ko bi človek včasih najraje ponorel in vse poslal nekam daleč…Toda Gospod te uči potrpežljivosti, krotkosti, ponižnosti, potrpljenja, strpnosti….

    Vse kaže na to, da za Boga veljajo drugačna merila in kriteriji, v jeziku trgovcev: drugačne valute in vatli….
    In če ne prej…, te nekoč tega, kar je edino in sploh pomembno, naučijo leta…skozi težo različnih preizkušenj…

  2. Andrej pravi:

    Vse Sveto pismo je prežeto s poizkusi “izsiljevanja” Boga po človeku. Že pri prvem človeku se je pokazalo, da je zelo dovzeten za greh, posebno, če ga k temu kdo pregovori. Eva je “nakopala”jarem greha vsem ljudem, Marija je s svojim svetim materinstvom in rojstvom našega Odrešenika ta jarem malo olajša.
    Eva je nasedla hudiču, prvi grešnik je Kajn. V njem je pokazana vsa žalost grešnega človeka. Je pa tudi po njemu znak dobre volje Boga, ker ga je zaznamoval in s tem preprečil, da bi zaradi storjenega greha umrl. Zato smo vsi grešniki po božji milosti “označeni” s strani Boga. To oznako delno izbriše krst, podedovan izvirni greh, ostale grehe pa si sami nakopljemo po zaslugi hudega duha.
    Jezus nam je s svojim rojstvom in nazadnje še s križem dal možnost, da svojo označenost izbrišemo in zaživimo na novo – tu in po smrti tudi v nebesih.
    Jarem, ki ga nosi vsak zase je samo del odrešenjske “politike” Boga, Kristus je prevzel tegobe, jarem moramo pa sami nositi. V pomoč za “izbris” Kajnovega znamenja pa nam je dal zakrament spovedi in evharistijo.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.